GPeC Summit 2016 – urmeaza o editie de-a dreptul spectaculoasa


În ultimii 3-4 ani, marketerii și oamenii de comunicare au avut oportunități absolut fabuloase de a cunoaște și învăța de la specialiști care modelează trend-urile în această zonă profesională. Anul acesta nu e nici el o excepție și cred că inuiți deja de ce.

Ca cititoare fidelă a blogurilor de marketing de pe plan internațional, am luat deseori ca punct de reper și ca model de abordare bunele practici testate și descrise de către acești experți, adaptate desigur la contextul meu. Având deschiderea către un public internațional, am libertatea de a experimenta cu tot felul de tactici de marketing și optimizare pentru a genera creștere.

Așa că șansa de a vedea live marketeri celebri la evenimentele de la noi mă face să mă simt ca o fană la concertul trupei preferate. Sunt cu adevărat entuziasmată să-i văd pe:

  • Brian Dean – Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko
  • Daniel Waisberg – Google Analytics Advocate
  • David Darmanin – Founder Hotjar
  • Marie Polli – Senior Optimization Strategist ConversionXL și pe mulți alții.


Ca o fană la concertul trupei preferate


În orice zonă profesională există rockstars, iar, pentru mine, acești oameni sunt de-a dreptul celebrități. Însă nu sunt orice fel de vedete, frumos ”împachetate”, dar fără substanță. No way! Vorbim aici de oameni care muncesc constant, care se autodepășesc și care au construit business-uri puternice pornind de la expertiza lor, pe care uneori o dau mai departe în mod transparent și complet gratuit.

Spre exemplu, de la Brian Dean am învățat despre tehnica ”Skyscraper”, care mi-a fost extrem de utilă și mi-a adus rezultate reale pe blogul Heimdal Security. Tot cu ajutorul lui am aprofundat și zona de link building sau optimizare SEO, fiindcă articolele sale sunt adevărate mine de aur.

Ziua mi-o încep cu un scurt review în Google Analytics, așa că voi profita la maxim de oportunitatea de a pune întrebări directe celui care promovează acest produs folosit de aproape oricine are un site pe Internet. (Pentru cei interesați să aprofundeze, Google Analytics Academy e o resursă minunată.)

Cu ajutorul Hotjar am învățat mai multe despre clienții și cititorii noștri de la Heimdal decât aș fi crezut vreodată. Am adunat informații despre cum să îmbunătățim produsul, lucruri pe care le-am și pus în practică, și am strâns subiecte pentru articole pentru blog cât să ne ajungă pentru minim 6 luni. Așadar, ocazia de a-l vedea pe fondatorul Hotjar mi se pare wow, mai ales fiindcă e chiar scump la vedere și nu participă la atât de multe evenimente, fiind probabil selectiv cu aparițiile sale publice.

Iar blogul Conversion XL este una dintre sursele mele de bază în privința exemplelor de bune practici în CRO. De-acolo am prins gustul optimizării textelor și abordărilor în email marketing, dar și cum să construiesc mai bine landing pages pe care le folosim frecvent. Am deja lista de întrebări pentru Marie, pe care o urmăresc cu interes și pe Inbound.org.

Îi datorez lui Alin o mare parte din entuziasmul meu pentru acești rockstar marketers, fiindcă el e sursa mea de awesome marketing stuff încă de dinainte să lucrăm împreună. Știu sigur că și el, dar și alți marketeri, se bucură cu adevărat de oamenii pe care GPeC Summit 2016 îi va aduce la București, în 3 zile intense de discuții despre ecommerce, marketing și tot ce ne poate ajuta în sfera aceasta!


The backstage team


Desigur, nimic nu s-ar fi întâmplat dacă oameni pasionați și extrem de muncitori nu ar fi depus eforturi substanțiale ca GPeC să fie locul de întâlnire pentru cei mai buni marketeri din lume. Echipa din spatele GPeC și a multor proiecte esențiale care au dus la creșterea și profesionalizarea zonei de ecommerce de la noi e formată dintr-o mână de oameni capabili, responsabili și cu o etică a muncii pe care rareori am întâlnit-o. Știind din experiența How to Web cât de mari sunt provocările în zona organizării de evenimente și în construirea unei comunități, aș vrea să le mulțumesc chiar înainte de ediția de anul acesta pentru ce va urma. Fac acest lucru fiindcă știu din experiența edițiilor trecute ale Galei Premiilor e-Commerce că urmează o experiență cu adevărat utilă.


Marketerii puși pe treabă pot câștiga 2 bilete la GPeC Summit 2016


Dacă tot ce ți-am povestit acum rezonează cu tine și dorința de a deveni un specialist în domeniu, îți propun un mic concurs. Am două invitații pentru GPeC Summit 2016, pentru toate cele 3 zile ale evenimentului, un lucru la care eu doar visam acum 4-5 ani, când abia încercam marea cu degetul în materie de marketing.

Voi da invitațiile celor care îmi vor spune care e cel mai util articol sau concept pe care l-au citit pe blogul Backlinko sau Conversion XL și pe care l-au aplicat / au încercat să-l aplice / se gândesc să-l aplice în jobul sau proiectele lor.

Data limită pentru comentariile care intră în concurs este 13 mai 2016.

Ne vedem la GPeC Summit 2016! It’s gonna be awe-some!

Later edit [17.05.2016]: câștigătorii sunt Bărbulescu Andreea și Denisa Despa. Congrats și ne vedem la GPeC Summit 2016!

7 Responses

  1. Denisa Despa
    May 06, 2016 - 11:25 AM

    Un articol cu adevarat util a fost al celor de la Conversion XL, si anume http://conversionxl.com/jargon-conversion/, am aplicat ideea de a ma limita in termenii tehnici, interni, pe care clientii nu ii cunosc in mod deosebit, si am incercat sa explic exact ce ar vrea sa exprime termenul respectiv. In ziua de azi se folosesc prea multe acronime, prescurtari si termeni tehnici in orice fel de comunicare. Mai ales la nivel B2B pentru a parea experti, influenceri sau importanti. Cateodata, se aplica foarte bine expresia “less is more”, chiar daca vorbim sau nu vorbim de fashion.

    Reply
    • Andra Zaharia
      May 10, 2016 - 12:11 PM

      Multumesc pentru comentariu, Denisa! Te anunt in cateva zile de rezultat.

      Reply
      • Denisa Despa
        May 17, 2016 - 02:07 PM

        Buna, S-a decis cine este castigatorul? Multumesc!

        Reply
        • Andra Zaharia
          May 17, 2016 - 03:15 PM

          Buna Denisa!

          Da, chiar astazi am facut un update la articol. Ai castigat una dintre cele doua invitatii. Urmeaza sa primesti detaliile pe mail. Multumesc pentru participare!

          Reply
  2. Beatrice Vasile
    May 11, 2016 - 01:23 AM

    Mi-a placut ultimul articol de pe Backlinko, Why SEO Matters. Iti arata pas cu pas cum poti optimiza un site si care sunt tool-urile care te ajuta sa faci asta. Foarte util!

    Reply
  3. Gabriela Toma
    May 11, 2016 - 09:23 AM

    Hello!
    Pentru mine a fost foarte util/interesant articolul “6 Neurolinguistics and NLP Principles To Power Up Your Copy” (http://conversionxl.com/6-neurolinguistics-principles-to-power-up-your-copy/), de la Conversion XL. Cu unele din idei eram deja familiarizata, insa mi s-au parut interesante exemplele prezentate- modul in care principiile pot fi aplicate concret(partea cea mai grea 😀 ).

    Reply
  4. Barbulescu Andreea
    May 11, 2016 - 10:29 AM

    Cu siguranță Brian Dean și al lui studiu de caz: „White Hat SEO Case Study: How To Get a #1 Ranking“ (http://backlinko.com/white-hat-seo) este alegerea mea. Marele plus al blog postului este că explică pașii de a ajunge pe prima poziție pe Google pe înțelesul tuturor. Nu serios, cred că și mama ar înțelege (cu puțin ajutor) ce trebuie făcut de la nivelul de idee de articol până la alegerea cuvântului cheie și strategia de promovare și creare de content shareuibil și funny. Având în vedere că lucrez la un nou site și SEO îmi va mânca din zile și nopți voi testa ce a făcut Emil (tipul și studiul de caz). Ne vedem la GPeC Summit 2016, nici nu concep altfel!

    Reply

Leave a Comment

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.