Recenzie de carte: Earth XXI: Age of Innocence

Ziua de luni începe cu gânduri destul de serioase cu privire la situația din Turcia, al cărei impact e cu atât mai puternic asupra mea cu cât sunt încă sub influența unei cărți care m-a impresionant. Eu cred că putem numi cărți cu adevărat bune cele care schimbă ceva în noi, cele care ne fac să ne punem întrebări, care ne întorc privirea către noi și ne determină să reanalizăm modul în care gândim.

Un blogger scrie o carte

Deși am fost ”colegi” de Redescoperă România și căile ni s-au întâlnit cu multe ocazii, n-am știut niciodată că Adrian Mihălțianu este pasionat de literatura SF și cu atât mai puțin că-și propune să scrie o carte. Nu doar eu am fost surprinsă când, în decembrie, Adi și-a anunțat lansarea cărții pe blog. Nu că n-am fi crezut că Adi ar putea scrie o carte, fiindcă experiență legată de arta scrisului are cu prisosință, însă mie încă mi se pare o provocare mare să scrii o carte bună. Iar Adi a reușit asta.

Earth XXI Age of Innocence - adrian mihaltianu

De ce să citești ”Earth XXI: Age of Innocence”

După 400 de pagini de lectură captivantă, tot ce pot spune e că abia aștept partea a doua! Am citit cu sete și curiozitate nestăvilită fiecare pagină și am văzut deja ecranizarea cărții în mintea mea. Adrian a expus, prin cartea sa, viziunea personală asupra viitorului, unul nu foarte îndepărtat, dar unul care încorporează un nivel extrem de ridicat de tehnologie. Cartea abordează și probleme fundamentale legate de moralitate, relații personale, transformări sociale, lupta pentru putere și influența tehnologiei asupra modului de gândire al oamenilor (uneori mult mai realist decât ați bănui).

Poveștile personajelor sunt bine scrise și perfect coerente, lucru de apreciat, mai ales având în vedere complexitatea poveștilor și faptul că această carte este prima dintr-o saga, așa cum ne promite Adrian. Totul are sens, iar povestea devine cu atât mai intrigantă cu cât intri mai mult în profunzimea sa. Mie mi-a plăcut cartea foarte, foarte mult și am apreciat enorm faptul că pare scrisă de un vorbitor nativ al limbii engleze, fiindcă eu sunt mare fană a gramaticii corecte și a frazării naturale atunci când citesc într-o limbă străină. Recunosc faptul că sunt o fană a genului SF, iar ”Earth XXI: Age of Innocence” este o lectură ce îndeamnă la meditație, dar care oferă acel ritm susținut care-ți menține interesul treaz pentru noi dezvăluiri.

Adrian, aș vrea să te felicit sincer pentru faptul că ai scris această carte, pentru efortul depus și pentru talenul tău. Abia aștept să citesc și următoarele cărți și nu pot decât să recomand ”Earth XXI: Age of Innocence” cu toată căldura! Îți doresc să ai cititori fideli și succes cu acest proiect, care sper să fie primul din multe.

O puteți cumpăra de pe Amazon pentru Kindle cu doar 1 click, dacă aveți deja cont.

De asemenea, vă invit să urmăriți pagina de Facebook a cărții, pe care veți găsi postări foarte interesante cu privire la noutăți tehnologice care ne duc, ușor, ușor, înspre realitățile descrise în carte.

Și ca să vă stârnesc și mai mult curiozitata, iată un clip care are legătură cu o parte importantă din carte:

3 Responses

1. Sally