Completeaza European Communication Monitor 2013

Voi începe articolul de astăzi cu o întrebare: de câte ori nu ai căutat studii relevante pentru o prezentare, pentru un pitch sau pentru a-ți argumenta deciziile luate vizavi de o campanie? Mie mi s-a întâmplat de nenumărate ori și mereu caut surse cât mai serioase și studii care acoperă un eșantion relevant.

Săptămânal citesc foarte, foarte multe studii, white papers, infografice și alte tipuri de statistici care, pentru mine, sunt o sursă importantă de informații despre ce se întâmplă în industrie, despre comportamentul publicurilor cărora mă adresez etc. Multe dintre aceste studii, însă, sunt superficiale și prost realizate, fie din prisma metodologiei folosite, a conținutului dezbătut sau din perspectiva eșantionului insuficient sau irelevant pe care îl includ.

De aceea, de câțiva ani încoace, completez cu seriozitate și punctualitate European Communication Monitor, unul dintre cele mai importante studii din domeniul comunicării din Europa și din lume.

Dacă ești un profesionist interesat de dezvoltarea acestui domeniu și de părerile celorlalți colegi de breaslă, atunci te invit să afli de ce merită să investești 15 minute din timpul tău pentru a completa European Communication Monitor.

5 motive pentru care să faci parte din acest studiu

1. Studiul este realizat după o metodologie riguroasă, fiind coordonat de 11 profesori renumiți din toată Europa, sub egida EUPRERA (the European Public Relations Education and Research Association), EACD (the European Association of Communication Directors) și agenția internațională de relații publice Ketchum.

2. În cadrul studiului vei putea răspunde la întrebări care ne influențează zilnic modul în care ne desfășurăm activitatea:

Acestea sunt subiectele care au apărut în ediția din 2012 a European Communication Monitor, iar anul acesta vor fi completate de noi întrebări, actuale și relevante pentru ce facem în 2013.

3. După finalizarea studiului și prelucrarea datelor, vei primi o copie a raportului, pe care o vei putea utiliza pentru prezentări, campanii și pentru a-ți argumenta poziția în fața managementului când vine vorba de decizii importante.

4. Vei contribui activ la evoluția sferei profesionale a relațiilor publice prin combaterea stereotipurilor și prin aportul adus la identificarea problemelor cu care ne confruntăm cu toții.

5. Îți poți păstra anonimatul și te poți exprima liber cu privire la subiecte delicate, descoperind, în același timp, care este situația la nivel european cu privire la chestiunile etice ce ne preocupă.

Așadar, ia-ți 15 minute și completează European Communication Monitor și îndeamnă-ți și colegii să o facă.

După finalizarea studiului, vom putea afla despre rezultate precum cele de anul trecut, prezentate în clipul de mai jos: