Conținutul cu care te identifici

La workshop-ul Blogoree susținut de Cristina Bazavan am realizat că nu mi-am întrebat niciodată cititorii ce părere au despre ceea ce scriu, așa că am conceput un mic chestionar ca să aflu. Am fost bucuroasă să văd că 31 de persoane au rupt o bucățică din timpul lor pentru a-și spune părerea despre blogul meu. Poate nu pare mult, însă pentru nivelul de implicare le mulțumesc și spun cu sinceritate că pentru mine contează.

Am aflat că eu și cititorii mei ne asemănăm și mi s-a consolidat impresia pe care o aveam despre blogul meu cu privire la direcția pe care trebuie să o urmeze în privința conținutului. Iată ce am aflat:

Jumătate dintre cititorii mei vor să public zilnic articole, iar cealaltă jumătate ar vrea să public o dată la 2-3 zile.

În afara mențiunilor de mai sus, am primit și sugestii de subiecte pe care cititorii mei ar vrea să le abordez pe blog. Printre ele se numără:

Așadar, cititorii mei apreciază perspectiva personală asupra unor experiențe de viață și mă bucur să văd că blogul personal nu își pierde identitatea printre blogurile care iau o turnură mai accentuat profesională. Din ce am observat în părerile cititorilor mei, mixul dintre experiența profesională și poveștile personale este cel mai echilibrat, punând accent pe acel tip de conținut cu care toți ne identificăm. Cum ne-a învățat și Cristina, trebuie să găsim în fiecare exemplu sau subiect punctual pe care îl abordăm o concluzie care să lege ce am trăit noi de ”the bigger picture”, pe care toți încercăm să o cuprindem cu mintea.

Voi încerca, prin urmare, să găsesc exemplele din care am învățat cel mai mult și întâmplările care m-au ajutat să mă dezvolt și să cresc, în speranța că va mai ajuta pe cineva experiența mea.

Le mulțumesc tuturor celor care au completat chestionarul!

Tu cu ce tip de conținut de identifici?

Sursa foto.