Efectele surprinzătoare ale unei campanii

De când a început campania BlogJuan am vrut să scriu despre ea, fiindcă mi se pare că a reușit să facă un lucru la care nu mă așteptam: să pună în văzul lumii sensibilitatea cu care sunt înzestrați unii dintre bloggerii noștri, lucru pe care altminteri nu l-ar fi făcut nici picați cu ceară (cu siguranță nu așa fățiș). Și e mare lucru să generezi emoții autentice când încerci să promovezi un produs, așa că-i felicit pe strategiștii acestei campanii.

De la strategie la implementare

Trecând însă dincolo de idee și dincolo de vâlva de pe Twitter și de pe bloguri, importante sunt articolele din concurs, cuvintele care vor rămâne acolo dovadă a romantismului sau simțului umorului pe care-l au unii și alții. Dintre finaliști, după îndelungi cugetări, eu am rămas cu 3 preferați: Augustin, Gabi și Ovi. Și mi-a fost greu să aleg între ei, tare greu, pentru că fiecare a pledat că măiestrie și sinceritate pentru cauza lor.

Alesul 🙂

Mai ceva ca Luke Skywalker, favoritul meu este (drums) Gaaaabrieeeel Aldeaaaa! Iată și motivele pentru care eu cred că el merită să câștige titlul de BlogJuan:

Așadar, bravo Gabi și felicitările mele! Sper să ți se împlinească dorința și să vii cu amintiri de neuitat de la Paris!

Voi pe cine susțineți dintre finaliști?

Sursa foto.