Facebook Ads – bune practici

Am găsit astăzi un tânăr producător de muzică numai bun de dat în judecată. Nu de către mine, ci de către managementul unui artist care a câștigat recent trei Grammy-uri. Iată ce Facebook ad am văzut astăzi:

Deși mă așteptam să ajung pe pagina de Facebook a lui Skrillex, am ajuns pe această pagină, aparținându-i unui oarecare Zetto. Desigur, am raportat întâmplarea, însă mă tem că acest ad e doar unul dintre nenumăratele cazuri de acest fel. De asemenea, nu pot să nu observ calitatea deseori foarte scăzută a Facebook ads care mă vizează. E drept că sunt constrângeri de număr de caractere și impact vizual, însă nu înțeleg cum apar totuși reclame atât de slabe precum aceasta:

Nu mai spun despre reclamele cu litere lipsă, cu greșeli de gramatică etc. Cum credeți că putem, în calitate de consumatori, să contribuim la selectarea acestora pentru a crește calitativ acest sector.

Voi ați văzut astfel de exemple? Dacă da, ați reacționat printr-o acțiune?