Heineken cauta exploratorul vremurilor noastre

Într-o zonă în care creativitatea autentică și eficientă e la mare preț, actele de curaj ale brandurilor devin din ce în ce mai rare. De aceea sunt în continuare impresionată de Heineken, a cărui strategie de comunicare nu doar dovedește o coerență ieșită din comun, ci și un grad de temeritate greu de egalat.

Dincolo de aplicații de Facebook, brandul olandez duce experiența de brand în offline, legând poveștile prin toate canalele de comunicare de care dispune. Și face acest lucru cu precizie nordică, prin execuții vizuale și animații desăvârșite, prin personaje cu șarm și cuvintele potrivite. Știu că ați fi înclinați să credeți că sunt subiectivă, dar urmăresc de multă vreme evoluția campaniilor de comunicare a brandurilor de bere, fiindcă este o piață competitivă și extrem de dinamică. Și vă pot demonstra chiar acum de ce Heineken va da lovitura cu această nouă campanie din seria Legends, numită ”The Voyage”.

Legends aren’t born. They’re dropped

Sloganul campaniei mizează pe factorul ce incită curiozitate, teamă și speranțe: necunoscutul. Cine sunt legendele? Unde sunt ele lăsate să cadă? Ce presupune călătoria legendară?

Ei bine, pe scurt, patru bărbați din întreaga lume vor ”pica din cer” într-o zonă a globului care să-i scoată din realitatea lor cotidiană. Se vor înfrunta cu tot felul de provocări și vor avea la dispoziție doar ajutoare minime pentru a ajunge la destinația lor. Vor avea o călătorie fără planuri, fără rezervări la hotel și se vor baza doar pe sine pentru a-și duce aventura la bun sfârșit.

Călătorii pot fi de oriunde, așa că provocarea a fost lansată și în România. Mai ai două zile să te înscrii pentru șansa de a trăi cele mai palpitante momente din viața ta. Dacă nu ți-e teamă că nu-ți vei putea programa concediul la timp, că n-o să ai all inclusive sau că nu vei ști unde pe planetă vei ajunge, atunci fă pasul decisiv și înscrie-te!

Dacă ai nevoie să te convingi cam ce presupune această aventură, poți să-i urmăreși pe Stavros și pe Rikar, care au fost lăsați în Cambodgia și, respectiv, Alaska. Totul se întâmplă pe canalul de Youtube dedicat campaniei.

Asta da subiect de discutat în timp ce savurați o sticlă de Heineken, nu-i așa? 🙂