How To Web 2011 live blogging – day 2, part 1

Bogdan Iordache (Co-founder and CEO, How to Web) a dat startul celei de-a doua zile la How To Web! Incepe live blogging-ul cu insight-uri noi.

Carlos Eduardo Espinal (Partner, Seedcamp), on Trends in seed investing

Mark Randall (Chief Strategist, Adobe), on Finding Your Big Idea Questioning
Vă invit să vedeți speech-ul lui Mark, pentru că are niște insight-uri pe care le spune mai bine decât le-aș putea eu sintetiza în scris.

Startup Challenge, Presentations, round 2
Au prezentat:

Eric Wahlforss (Co-founder and CTO, Soundcloud), on Bootstrapping – The ride from zero to hundreds of apps and millions of users

 

SoundCloud Platform Do:s and Don’t:s at How To Web 2011

Adam Fischer (Co-founder, Prezi.com), on Prezi, the language of writing in space
Am ascultat despre modelul de business Prezi si cum o idee p[entru un business online poate veni de oriunde (Adam e arhitect la origini). Va recomand acest instrument pentru prezentari, fiindca va avea un impact mult mai mare asupra publicului vostru decat ppt-urile de care suntem toti satui. 🙂

Raluca Georgescu (Co-founder, Wembrio – moderator), Max Niederhofer (Founder & CEO, Qwerly), Vladimir Oane (Co-founder & CEO, UberVU), Alexandru Costin (EiR, BusinessCatalyst), on Key-metrics for SaaS businesses
Cei mai importanti indicatori de urmarit in cazul unei afaceri care ofera software as a service (Saas) sunt:

  1. CMRR (Committed Monthly Recurring Revenue)
  2. Churn
  3. CAC (Customer Acquisition Cost)
  4. CLTV (Customer Lifetime Value)

Mai multe detalii despre acesti indicatori puteti gasi in doua articole pe care le-am gasit a fi foarte utile: SaaS Metrics: The Key to Success in the SaaS Model (informatii de baza) si SaaS Metrics – A Guide to Measuring and Improving What Matters (o abordare mai complexa).