Management individualizat sau nu?

Am o dilemă legată de două metode de lucru aplicate activității legate de online, dar care se aplică oricărui business care oferă servicii B2B sau B2C pentru o companie. Account management se poate face în două moduri: câte un account manager pentru fiecare companie și/sau brand, sau un account care să gestioneze mai multe conturi.

După cum văd eu lucrurile, fiecare dintre opțiuni are avantajele și dezavantajele ei:

Account manager pentru o singură companie și/sau brand
Avantaje: ajungi să cunoști brandul în profunzime, ai timp să discuți cu oamenii din spatele lui, să afli povești, să citești mai mult, devii oarecum parte din echipa din spatele brandului și te ”lipești” mai bine de esența acestuia.
Dezavantaje: poți să devii prea atașat sau prea implicat în gândirea de brand pentru a mai veni cu perspective din afară, pentru a face observații din perspectiva publicului și pentru a găsi abordări creative care nu sunt neapărat legate de brand, ci îl tratează pe acesta din alte unghiuri.

Account manager pentru mai multe conturi
Avantaje: interacționezi cu mai multe companii și branduri, cu diverse abordări și provocări, cu publicuri cu profile diferite și poți să-ți diversifici experiența, să-ți crești abilitățile și volubilitatea profesională. De asemenea, îți consolidezi capacitatea de gestionare a proiectelor multiple.
Dezavantaje: s-ar putea să nu ai timp să cercetezi în profunzime un brand, să-l înțelegi așa cum ai face-o dacă te-ai ocupa doar de el, iar acest lucru te poate face să ratezi insight-uri prețioase.

Eu am fost mai tot timpul în postura omului care se ocupa de mai multe proiecte, deși în ultima vreme am fost ceva mai concentrată pe unul dintre ele, motiv pentru care am ajuns la această ”dilemă”. Mi-ar plăcea să-mi spuneți, din experiența voastră, ce ați învățat din una dintre cele două posturi (sau din ambele), pentru că aș fi curioasă să aflu care metodă are predilecție.

Sursa foto.