Ne vedem la Gala Premiilor e-commerce 2013!

Îmi place la nebunie toamna asta aglomerată și plină de evenimente utile! De multă vreme îmi doresc să ajung la premiile GPeC (Gala Premiilor e-commerce), însă n-am reușit până acum. Anul acesta, însă, se pare că va fi cu noroc. Pe 5 noiembrie vă voi transmite de la Conferința Națională de E-Commerce GPeC, urmată de cea de-a VIII-a ediție anuală a Festivității de decernare a Premiilor în Comerțul Electronic GPeC 2013. Titluri lungi, însă cu folos.

Cui se adresează conferința?
Pentru mine e foarte simplu: tuturor celor interesați de e-commerce, adică tuturor celor implicați într-un business online sau cu o componentă online, în opinia mea. Cred că avem de învățat din fiecare segment al unui business online pe care îl disecăm și îl înțelegem mai bine, de aceea mă interesează foarte mult această secțiune legată de e-commerce.

Vreau să încep de anul acesta prin a-mi îmbunătăți cunoștințele despre:
– obiceiurile de consum ale utilizatorilor din nișa pe care o urmăresc eu
– procesul decizional al cumpărătorilor online
– diferențierea într-o piață extrem de aglomerată
– tactici și canale care îmi pot oferi conversii mai bune.

Cred că voi afla informații despre toate aceste zone la Gala Premiilor GPeC, alături de studii de caz interesante și exemple de succes (abia aștept să văd care vor fi câștigătorii de anul acesta!).

În competiția GPeC s-au înscris nu mai puțin de 120 de magazine online, iar informațiile obținute din jurizare cred că sunt o comoară de date cu privire la situația pieței și la ce se poate îmbunătăți.

Nu vor lipsi nici speakerii interesanți, în frunte cu Daniel Dubin, Channel Sales Manager ClickTale – unul dintre cele mai cunoscute tool-uri de Customer Experience Analytics la nivel mondial. Mai vreau să-i ascult și pe: Cătălin Crețu (VISA Europe), Gabriel Ghiță (MasterCard Europe CEE), Marius Ghenea (ARMO), Marin Mitroi (RomCard), Marian Alecsiu (F64 Studio), Alin Stanciu (FashionUP), Gian Sharp (Cargus), Felix Pătrășcanu (FAN Courier), Dorin Boerescu (2Parale), Remus Vișan (Paravion), Mihai Pătrașcu (evoMag) sau Liviu Taloi (ECOMpedia).

Bilete sunt deja puse în vânzare, iar până pe 15 octombrie (inclusiv), poți beneficia de oferta early bird: 49 euro + TVA. Înscrierile se fac aici. Magazinele online înscrise în competiția GPeC și presa au acces gratuit la eveniment.

Ne vedem acolo?