Small country, great people

Lucrurile simple și bine gândite au întotdeauna un efect mult mai puternic decât cele elaborate, trecute prin zeci de filtre și nivele decizionale. Lucrurile simple conțin pasiune, un raționament clar și ușor de urmărit. Și fiindcă brandul de țară se construiește cel mai bine cu ajutorul oamenilor pentru care acea țară este acasă, aș vrea să-mi exprim respectul pentru inițiativa celor de la Graffiti BBDO: Visit Romania. Small Country, Great People.

Mizând pe nume sonore și pe valori pe care străinii le pot recunoaște, dar dându-le o întorsătură neașteptată, Graffiti BBDO reușește să surprindă în mod plăcut un public, atât intern, cât și extern, care vrea mai mult să vadă tactici de comunicare puse în practică decât dezbateri infinite asupra unor proiecte alambicate. Cred că creatorii acestor postere au urmat zicala ”if you want something done right, do it yourself. Și tare bine le-a ieșit!

Felicitări pentru:
Creative Director: Mihai Gongu
Art Director: Adi Ghita
Copywriter: Mihai Gongu
Illustrator: Adi Ghita

Am preferat să scriu despre acest subiect, fiindcă am încă rețineri față despre campania ROM, ”Românii sunt deștepți”, așa că voi mai aștepta până să-mi dau cu părerea despre ea.

Sursa.

Ce părere aveți despre această abordare?
Ce alte fapte legate de România ați mai promova pentru a stimula interesul turiștilor străini?

LE: Acesta e campania completă: De ce iubesc România.