Facebook Ads – bune practici

Am găsit astăzi un tânăr producător de muzică numai bun de dat în judecată. Nu de către mine, ci de către managementul unui artist care a câștigat recent trei Grammy-uri. Iată ce Facebook ad am văzut astăzi:

Deși mă așteptam să ajung pe pagina de Facebook a lui Skrillex, am ajuns pe această pagină, aparținându-i unui oarecare Zetto. Desigur, am raportat întâmplarea, însă mă tem că acest ad e doar unul dintre nenumăratele cazuri de acest fel. De asemenea, nu pot să nu observ calitatea deseori foarte scăzută a Facebook ads care mă vizează. E drept că sunt constrângeri de număr de caractere și impact vizual, însă nu înțeleg cum apar totuși reclame atât de slabe precum aceasta:

Nu mai spun despre reclamele cu litere lipsă, cu greșeli de gramatică etc. Cum credeți că putem, în calitate de consumatori, să contribuim la selectarea acestora pentru a crește calitativ acest sector.

Voi ați văzut astfel de exemple? Dacă da, ați reacționat printr-o acțiune?

4 Responses

  1. Alin Vlad
    Mar 02, 2012 - 05:58 PM

    Din ce stiu, ad-urile sunt aprobate manual de cei de la Facebook. Cum or fi trecut astea prin filtru?

    Reply
    • Andra Zaharia
      Mar 02, 2012 - 06:03 PM

      Nici eu nu inteleg, insa ma tem ca asta scade din calitatea ad-urilor si, implicit, din eficienta lor. Input-ul utilizatorilor devine vital in acest caz.

      Reply
  2. Katty
    Mar 04, 2012 - 02:21 PM

    Pe mine ce ma suprinde este ca cei care fac astfel de anunturi iau bani pentru asta. eu ma uit la colegii mei din departamentul de PPC si ma uimeste profesionalismul lor si rabdarea cu care creeaza anunturi chiar si cand clientul are 1 milion (a se citi 1 milion) de keywords. so…cei care au creat anunturile de mai sus nu stiu ce inseamna profesionalism si nu merita sa lucreze intr-un domeniu asa frumos cum e online-ul.

    Reply
    • Andra Zaharia
      Mar 05, 2012 - 09:39 AM

      Sunt de acord cu tine. Tocmai de aceea cred ca e important sa oferim feedback paltformelor cu privire la advertiserii care creaza continut pentru ele.

      Reply

Leave a Comment

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.