#Transalpina – cum să NU faci un eveniment cu bloggeri

M-am întors după weekendul ăsta cu multe lecții învățate, atât din greșelile altora, cât și din alegerile mele mai puțin fericite. Spun asta fiindcă tot evenimentul cu #Transalpina mi-a lăsat un gust amar, o doză mare de oboseală și multe avertismente pentru viitor.

Nu contest ca Bloghiță și Nico au muncit pentru acest eveniment. Sunt sigură că au făcut-o, însă au făcut câteva greșeli care au dus la crearea unui haos total. O să vorbesc, pe scurt, despre factorii care au făcut ca acest eveniment să iasă tocmai invers față de așteptările mele. Un fel de feedback pe care sper ca participanții la eveniment și cititorii acestui articol să-l găsească util.

Traseul – așa NU

Ai 50 de oameni care vin din diverse părți ale țării (București, Cluj etc.). Da, pare o idee bună să-i strângi pe toți la un loc, ca să-i ai de la început grupați, dar nu e ok să pui oamenii să facă pentru asta 300 km în plus, fără o justificare validă.

Noi (aka eu, Bogdan, Ancuța Lebădă, Adrian Moruțan) am venit de la București până în Brașov degeaba, plecând la 4 dimineața la drum, ca să ajungem prin Râmnicu Vâlcea și apoi la Rânca. Evident, calea cea mai ușoară era să ne întâlnim cu grupul în Rm. Vâlcea, dar aici e și #mybad nr. 1 (despre care voi povesti mai jos).

Bloggerii și programul

Una dintre cele mai mari greșeli în organizarea evenimentului a fost lipsa unui program clar și nerespectarea celor câteva directive care fuseseră stabilite de la început. Nu poți face așa ceva în condițiile în care ai 54 de oameni și multe mașini care trebuie să meargă în coloană (ceea ce e aproape imposibil, în condiții de trafic de weekend, pe Valea Oltului etc.).

Nu e ok să nu dai niște puncte de întâlnire și ore estimative de ajuns, fiindcă va domni haosul, așa cum s-a întâmplat. Fiecare a oprit unde a vrut, nimeni nu știa clar traseul și s-a ajuns la 500 km și 12 ore de condus fără a vedea niciun obiectiv, ceea ce eu consider a fi inacceptabil!

Când ai de gestionat un grup mare…

Ai nevoie de:
responsabilizarea șoferilor – s-a condus într-un mod extrem de haotic și periculos, cu depășiri periculoase (în condițiile în care mașinile erau ale sponsorului, nu mașinile personale), care nu țineau cont de responsabilitatea pe care șoferii o aveau față de pasageri (nu generalizez, au fost și șoferi care au condus bine).
– un program clar, care să fie respectat și care să nu fie negociabil
– o voce autoritară, pe care Alex, din păcate, nu a avut-o. Dacă nu e cineva pe care restul grupului să-l asculte, atunci fiecare face ce vrea.
– un traseu care să nu creeze oboseală prea mare, frustrari și care să nu plictisească.
obiective de văzut, momente care să înveselească atmosfera, să creeze relaxare și să ofere șanse de networking. Practic, pentru asta sunt evenimentele.
stabilirea orelor de masă, ca oamenii să fie pregătiți și să nu fie excesiv de înfometați atunci când se face pauza de masă.
câteva informații despre sponsori și despre motivele pentru care s-au implicat în proiect, ca și cei veniți din afară să știe ce să comunice. Un asemenea guideline e util și pentru bloggerii participanți, ca aceștia să știe cum să-și adapteze mesajele.

Cum s-a reflectat evenimentul în social media

Da, a fost un eveniment cu mulți participanți, însă nu doar cantitatea de tweet-uri scrise contează. Eu una am renunțat să mai folosesc hashtag-ul oficial, ”#transalpina”, când am văzut modul în care evenimentul este reprezentat.

Îmi pare sincer rău pentru sponsorii care s-au implicat, fiindcă evenimentul nu a avut nicio utilitate pentru audiența sa (nu vorbesc de cei implicați). Zero obiective vizitate și zero povești de spus – asta înseamnă un eșec. Nu cred că un cititor neavizat al hashtag-ului va fi prea motivat să meargă pe Transalpina în baza tweet-urilor adunate acolo.

Practic, sponsorii nu s-au ales cu un share prea mare de vizibilitate și, aș îndrăzni să spun, nici cu susținerea participanților, care, în majoritatea lor, nu știu încă ce înseamnă să lucrezi cu brandurile în social media.

Greșelile mele

#mybad nr. 1 – da, ar fi trebuit să fiu mai atentă și să ne facem propriul traseu, ca să nu facem un drum până la Brașov în mod inutil, adăugând 300 km unui traseu oricum lung și oarecum obositor.

#mybad nr. 2 – trebuie să mă gândesc că o plecare cu 50 de oameni pe un traseu atât de lung nu avea cum să iasă atât de bine pe cât mă așteptam, din simplul motiv că fiecare vrea altceva și gusturile sunt greu de împăcat.

A doua zi am renunțat la călătoria cu grupul și am ales să ne facem totuși un weekend frumos, în care am vizitat câteva obiective despre care voi povesti în alt articol.

Prin urmare, am învățat câteva chestii esențiale despre cum să NU organizezi un eveniment cu bloggeri, din care sper să învețe și cei care nu au avut legătură cu evenimentul. Over and out.

44 Responses

  1. Dan
    Jul 18, 2011 - 12:15 PM

    Asta e al treilea articol pe care-l citesc despre eveniment, plus hashtagul, si inca n-am aflat cine-s sponsorii. :))
    Big fail pentru ei.

    Reply
    • Andra Zaharia
      Jul 18, 2011 - 12:17 PM

      Eu n-am vrut sa mai mentionez sponsorii, pentru ca stiu ca pentru brandurile respective lucreaza oameni de calitate, pe care nu vreau sa-i asociez cu aceste eveniment.

      Reply
  2. Dan Ciulea
    Jul 18, 2011 - 12:16 PM

    ne scuzati ca nu toti ne ridicam la nivelu d’voastra … ce sa zic, unii dintre noi mai au si glume in program …mai facem o #aroganta … da’ no’, bag de seama ca nu s’o inteles gluma din tuitu’ meu …. numa zic 🙂

    Reply
    • Andra Zaharia
      Jul 18, 2011 - 12:17 PM

      Nu de gluma era vorba, ci de modul de exprimare. Se pot face si glume inteligente.

      Reply
      • Dan Ciulea
        Jul 18, 2011 - 12:29 PM

        pai eu ce am zis: Nu toti ne putem ridica la nivelu’ impus … ce sa mai! ne’am cerut scuze … nu?
        acum daca continuam cu tot felu’ de subtilitati fara sens, eu propun sa ne orim, ca nu ne cunoastem, nu ne stim modu’ de vorbire … mai bine sa ne limitam la ceea ce stim.
        oricum, ca si idee, traseul a fost publict de muuuul, eu m’am interesat, si de aici am decis impreuna cu organizatorii sa ma intalnesc la Talmaciu … ma gandesc ca si voi puteati sa faceti acelasi lucru.
        P.S.
        daca iti trece supararea, la urmatoarea intalnire dau o cafea, sau o apa, sau o bere .. sau un suc, sau un ceai .. ceva acolo, ca sa socializam la masa 😛

        Reply
  3. Anca Duma
    Jul 18, 2011 - 12:20 PM

    Din aceste motive nu am mai venit pe #transalpina. Felul in care s-a comunicat, modul in care “s-a organizat” imi tot dadea de inteles ca ceva nu o sa fie bine, nu o sa iasa cum trebuie. Si iata, intuitia nu s-a inselat. Imi pare rau ca ai fost in aceea situatie si pe viitor sa nu ne mai inhamam oriunde…..

    Reply
    • Andra Zaharia
      Jul 18, 2011 - 12:22 PM

      Well, mai si gresim, mai si invatam. Am zis ca e bine sa se stie si pentru viitor.

      Reply
  4. Mihai Baboi
    Jul 18, 2011 - 12:23 PM

    N-am participat la eveniment, dar l-am urmarit pe Twitter. Citind observatiile tale, nu pot sa nu am cateva pareri pe care sper ca-mi permiti sa le exprim aici.

    N-am sa contest argumentele tale. Tot ce ai spus in articol are sens si probabil ca si Bloghita si Nico vor invata din ele.

    Pe de alta parte, mi se pare ca pui prea mult accent pe partile negative. Din articol reiese ca a fost un fisaco total si ca nu ti-a placut deloc. Trebuie sa fi fost ceva furmos acolo (macar peisajul, sau plimbarea cu masina care stiu ca te pasioneaza).

    Si mai zic una si gata. Ti s-a spus pe Twitter ca poate ai avut asteptari prea mari. Raspunsul a fost ca ai vazut evenimente mai bine organizate. Nu mi se pare corect. Sa nu uitam ca cei doi sunt la prima tentativa.

    Daca te-ai duce la… o seara de karaoke, sa zicem. Ar fi nasol ca cineva sa-ti spuna ca mai bine statea acasa, ca Celine Dion canta mai bine. Nu compara evenimentele organizate de profesionisti cu experienta, cu cele facute de cativa bloggeri care au plecat de la o idee mica si au ajuns destul de departe, zic eu…

    Gata, am zis. 🙂

    Reply
    • Andra Zaharia
      Jul 18, 2011 - 12:27 PM

      Sincer, peisajele au fost frumoase, dar nu au compensat oboseala acumulata, din cauza careia nu am putut sa ne bucuram asa cum trebuia de frumusetile locului. Pus in balanta, nu a meritat efortul. Asta e opinia mea si cred ca am fost destul cu clara cu argumentele pe care le-am sustinut.

      Reply
      • Mihai Baboi
        Jul 18, 2011 - 12:41 PM

        Nu ma intelege gresit. Scopul meu nu este sa ma cert, dar nu se leaga ceva. Din cate imi aduc aminte si la Descopera Romania a fost MULTA oboseala. Cam toti bloggerii participanti au mentionat asta in cel putin unul din articole. Nu cred ca asta e un argument bun…

        Reply
        • Andra Zaharia
          Jul 18, 2011 - 12:43 PM

          Oboseala acumulata dupa 5 zile, nu dupa una. In fine, nu asta e problema aici, ci cum sa invatam din astfel de situatii ca sa crestem calitatea evenimentelor si a postarilor noastre.

          Reply
          • Mihai Baboi
            Jul 18, 2011 - 12:58 PM

            Sunt pentru astfel de articole. Imi dau seama din cele spuse de tine ca se putea mult mai bine. Si e bine ca exista cineva care sa dea si niste guidelines despre ce ar trebui imbunatatit.

            Mie mi s-a parut un pic abrupt tonul (mai mult catre critica decat catre constructiv), dar asta nu inseamna ca este asa. Sunt si eu subiectiv, la fel ca toti celilalti 🙂

  5. mihaiteo
    Jul 18, 2011 - 12:31 PM

    Am si eu o intrebare putin persoanala. Te-ai uitat la traseu inainte sa plecati din Bucuresti? – Asta e prima ta greseala!

    Adica nu inteleg o chestie, de ce arunci cu ….. noroc intr-o plimbare care din pct de vedere a 90% dintre participanti a iesit bine si mai ales in Alex si Nico care au zis de la inceput ca nu stau sa faca Politie sa ne dadaceasca a zis odata si bine. Asta e drumu, vrei bine! nu plimba-te pe unde vrei ;).

    In legatura cu sofatul, madam shhht, uita-te in curtea ta intai, ca eu mai mai sa ies de pe drum ca sa ma depasiti voi.

    Nu inteleg la ce te asteptai, asa suntem unii mai cu glume proaste (da-ne block si unfollow si nu ne aproba comentariile), cum zice si her ciulea #arogante, ne permitem, ne doare in sfecla! … Vroiai covor rosu?

    Spune-ne sincer, ca avem ceva idei pe viitor, sa stim cum sa pregatim pentru tine, nu de alta dar poate cine stie vrei sa participi, poate si organizezi ceva pt toti 😉

    Urat din partea ta ce ai facut, oricum sincer chiar daca nu aprobi acest comentariu baga bine la cap, ca pentru multi, ti-ai cam dat arama pe fata. Mama mea foloseste o metafora foarte buna: “Printesa in jeg”.

    Cu drag
    Mihai

    Reply
    • Alexandru Negrea
      Jul 18, 2011 - 12:51 PM

      E ok să nu-ţi placă abordarea şi să nu fii de acord cu ideile expuse într-un articol, dar nimic nu scuză mârlănia, mai ales pe blogul unei femei. Te doare-n sfeclă? Tu trăieşti în grotă, prietene?

      Reply
    • CorinaGeorgescu
      Jul 18, 2011 - 12:55 PM

      Mihai, ai greşit cu acest comentariu, Andra şi-a exprimat punctul de vedere ca organizator de evenimente şi ca participant la evenimente care au mers ceas.
      Când vrei un eveniment reuşit, nu spui o dată şi bine. O dată şi bine nu merge cu 50 de oameni, ştiu pentru că lucrând în turism am aflat ce înseamnă să fii ghid pentru 50 de oameni într-un autocar.
      Bunul simţ şi educaţia ne învaţă că aroganţele cu sau fără hashtag în faţă le lăsăm pentru tweeturile când suntem la o bere cu vecinii de bloc. Când suntem într-un eveniment sponsorizat, fie că sponsorizările sunt în bani, maşini sau balonaşe de săpun, ne menţinem limbajul în zona de bun simţ, de ce? Pentru că acei sponsori nu au venit cu banii, maşinile sau balonaşele de săpun pentru că noi suntem funny şi aroganţi ci pentru că au vrut să capete vizibilitate.
      Acum partea cea mai haioasă e că tu în loc să vii cu nişte contraargumente solide, ai dat-o în bălării şi te-ai dus în zona personală. Nu contează că Andra e prinţesă sau nu, contează că are cu cel puţin 2 secunde mai multă experienţă decât majoritatea participanţilor şi poate spune ce a fost bine şi ce a fost rău.
      Acum eu îţi dau cei doi cenţi ai mei, aşa din afară.

      Reply
    • Valy
      Jul 18, 2011 - 01:25 PM

      Nu am nicio treaba cu evenimentul. Am urmarit putin hashtagul, am vazut ca nu inteleg mare lucru, l-am inchis si aia e. Ce a facut Andra aici mi se pare absolut corect. Nu inteleg de ce crezi ca a vrut intentionat sa arunce cu noroi in el. Andra a participat la o multime de evenimente, a fost si co-organizatoare la multe din ele, extrem de reusite.

      A spus nister chestii, argumentate din care cred ca toata lumea poate invata cate ceva si nu cred ca a atacat personal pe nimeni. Ceea ce ai scris tu mai sus mi se pare o mizerie, un comentariu de autobaza, de gheto.

      Hai sa iti spun ceva amice: toti injuram, toti vorbim aiurea, dar cand e cazul sa ne autocenzuram, e bine sa o facem. Puteai sa ii spui Andrei ca nu esti de acord cu ce a scris, puteai sa ii dai cateva contraargumente si erai mult mai castigat.

      Dar cand tu “VROIAI” sa o ataci personal si sa ii spui ca te doare la sfecla, cred ca mai bine voiai sa te abtii.

      Plus ca, din cate stiu evenimentul a fost unul sponsorizat, deci nu poti arunca cu p**e si #arogante in hashtag… Dar, na, omu’ cat “greseste, invata” 😉

      Reply
    • Alex Dima
      Jul 18, 2011 - 01:32 PM

      Fiecare iși expune punctul de vedere, însă trebuie să avem grijă la limbaj. Est chiar urât ceea ce ai făcut acum..

      Reply
  6. MakavelliRo
    Jul 18, 2011 - 12:45 PM

    Andra, partial iti dau dreptate…A fost putina brambureala in anumite momente. Dar daca vroiai, puteai sa vizitezi si cate ceva pe drum. Eu am ramas in urma grupului 30 min si am fost sa vizitez o pestera de pe drum. Era clar ca nu se poate organiza asa o calatorie fara mici probleme.
    Intradevar, daca erau niste puncte de intalnire fixate dinainte era mai ok, dar pana la urma
    data viitoare stim cum sa ne organizam intre noi.
    Hai sa vedem partea plina a paharului si sa apreciem drumul si compania!

    Reply
  7. Carcalaculmymy sau eul tau interior
    Jul 18, 2011 - 12:58 PM

    Alex : ”domnisoare, doamne” ca femeie suna asa, general!

    Reply
  8. Kriogen
    Jul 18, 2011 - 01:21 PM

    Sa-mi exprim si eu parerea:
    1. Sunt blogger dar si sponsor prin BrainHost. Ca si blogger am fost foarte impresionat de peisaje, de drumul parcurs, dar recunosc, nu au fost stabilite niste puncte de intalnire si lucruri esentiale unei astfel de expeditii, insa asta nu m-a impiedicat sa ma simt bine in acest weekend. Oboseala nu a fost crunta, desi vineri spre sambata am dormit doar 2 ore, iar la 5 dimineata plecam la drum. Acelasi drum facut si de voi probabil, exceptie facand cei 60 de km in plus venind din Bucuresti. Pe unii ii cunosteam, pe altii nu, dar mi-a facut placere sa-i cunosc pe toti. Cu unii am discutat mai mult si ne-am cunoscut mai bine, cu altii nu, pentru ca nu poti sa-i cunosti chiar pe toti avand in vedere numarul mare de oameni.
    Ca si sponsor spun asa:
    Suntem la prima sponsorizare a unui eveniment cu oameni din online si intradevar poate am obtinut vizibilitate, insa e prea devreme sa spun cata si in ce fel. Au fost intradevar niste hibe ale acestei expeditii, dar incerc sa-mi pastrez optimismul si vreau sa cred ca de vina a fost lipsa de experienta a celor doi care s-au ocupat in mare parte de organizare. Oricum, nu cred ca e cazul sa spargem toate oalele in capul celor doi, pentru ca nu pot sa tina sub control asa un numar mare de persoane, chiar daca Nico a incercat. Legat de condus eu am mers cu Daniel Stancu in masina, si a condus exemplar, nu a facut depasiri ciudate sau alte figuri pe drum, si cred ca a condus exemplar Duster-ul primit ca sponsorizare.

    Per total e prea devreme sa spun daca a fost fail sau nu, eu unul m-am simtit bine chiar daca unele lucruri nu au decurs conform planului.

    Reply
  9. Cristi Mosora
    Jul 18, 2011 - 01:23 PM

    Dragii mei, eu stiu ca atunci cand cineva iti ofera un feedback, acesta nu trebuie combatut (pentru ca este absurd). Este parerea pe care si-a facut-o cineva, si ti-o comunica pentru ca vrea sa inveti ceva in urma lui. E decizia noastra daca luam sau nu in calcul feedback-ul respectiv, dar nu putem pretinde ca toata lumea sa vada lucrurile asa cum vrem noi.

    Eu cred ca se putea ca totul sa iasa mult mai bine, sunt sigur ca si Alex, Nico si voi toti stiti asta, haideti sa nu mai luam personal criticile. Pana la urma, cine isi doreste ca maximul de performanta pe care il poate atinge in organizarea unui eveniment/campanie sa fie cel de la prima incercare? 🙂

    Reply
  10. Carcalaculmymy sau eul tau interior
    Jul 18, 2011 - 01:25 PM

    NU si sunt perfect de acord cu tine.
    Ps: Ba nu, comentariul tau a fost prea bland.

    Reply
  11. mihaiteo
    Jul 18, 2011 - 01:47 PM

    @alex @Corina va intreb personal: stiti de gluma? Stiti la ce m-am referit si eu si Ciulea prin termenul arogante? A-ti stat vreodata intr-un grup unde se spun glume si misto-uri pe minut (la propriu) si nimeni nu supara?

    Da am sarit calul recunosc, dar m-am enervat teribil cand toata vina a fost aruncata asupra organizatorilor.

    Nu am vrut sa o jignesc pe Andra, nu asta era scopul, sunt 100% sigur ca e fata desteapta si a inteles perfect la ce m-am referit.

    Sa le luam pe rand:

    – Traseul a fost publicat de acum 2-3 saptamani daca nu ma insel;
    – La Brasov s-au pus niste reguli de condus (X soferi le-au respectat, Y nu) – vina este in totalitate a soferilor, inclusiv poate a mea.
    – La o regrupare daca nu ma insel pe valea oltului eu personal am ridicat problema de ce nu mergem toti si de ce unii merg ca nebunii
    – factorul personal (aici pentru Corina) l-am exprimat pentru ca si Andra si soferul/iubitul ei (cred 🙂 ) nu au respectat regulile de la a doua liniuta.
    – In newsletterele trimise de Alex s-a specificat clar si raspicat costurile acoperite si ce sustinem din buzunarul nostru (cei 5 care am mers in masina mea, am pus in benzina de 300 de lei si nu am comentat nimic). Toata lumea a fost de acord (teoretic) si apoi unii au sarit de fund in sus ca ce nu e totul gratis?

    Am acoperit toate problemele care au aparut?

    Apoi, Domnu’ Negrea marlanie zici? In comparatie cu tine Andra stie sa respecte un mod de exprimare si i-am zis si pe twitter ca respect asta.

    Eu sunt genul direct cu limbaj dur. Daca tu nu poti sa intelegi chestia asta si scrii si pe twitter de chestii de genu, prietene (de cand suntem noi prieteni de mi te adresezi asa?) este fix problema ta. Mi-as dorii sa ies cu tine la o cafea/bere/suc/limonada/duda sa discutam despre absolut ce vrei tu si atunci sa vedem care cum e? Macar sa ne cunoastem personal inainte sa facem afirmatii? De acord?

    In legatura cu #transalpina au fost si bune si rele. Eu am condus vreo 26-27 de ore dupa calculele mele, sunt si acum obosit dar a meritat din plin. Imi pare sincer rau ca unii nu s-au distrat si nu s-au simtit bine, se poate arunca vina asupra multora dar eu zic ca merita, cum zice si Makavelli, sa privim partea plina a paharului.

    Reply
  12. CorinaGeorgescu
    Jul 18, 2011 - 02:02 PM

    Mihai, am fost în asemenea grupuri, am dat şi am primit în mod egal, ba mai mult chiar, dacă îi întrebi pe câţiva dintre cei care au comentat aici, vei afla că nici eu nu mă cenzurez când sunt de faţă cu cineva. Cuvântul “pulă” nu mi-e străin, dar am învăţat că hahaurile sunt una şi comunicatul pe un hashtag e altceva. Asta referitor la aroganţă.
    Referitor la comentariul tău, în loc să dai contraargumente solide, cum ai încercat acum, ai început cu mârlăniile şi mie asta nu-mi place. De aceea am şi comentat, pentru că cineva trebuia să îţi spună că limbajul tău zilnic vs limbajul pe care trebuie să îl adopţi în online sunt 2 lucruri diferite, motivele sunt multe şi mărunte – te citesc copii, te citesc doamne sau domnişoare, vrei mai mult de la ţara aceasta şi cu promiscuitate nu poţi atinge acel prag etc.
    Evenimentul a avut hibe, Andra le-a menţionat, atitudinea corectă şi pe care sunt convinsă că Alex şi cu Nico au adoptat-o a fost să înveţe din acest articol, tocmai de aceea bag de seamă că pe ei nu “i-a durut la sfeclă”.
    Temperează-ţi discursul şi sunt convinsă că la următorul eveniment va fi mult mai bine.

    Reply
  13. Laurentiu Horubet
    Jul 18, 2011 - 02:11 PM

    Servus Andra,

    Am trollat si eu sambata seara despre cat de nasoala a fost organizarea. Am trollat tare de tot, vreau sa zic, mai mai ca deveneam hater. Din fericire m-am oprit la timp si am decis ca “Bai… daca tot sunt aici, hai mai bine o gura de bere sa bem, bine sa ne simtim, tare sa ne cunoastem si amintiri faine sa avem”. Si asa a fost.

    Eu am fost unul dintre soferi si, intr-adevar, am fost cam varza cand am ajuns la Ranca. Numai ca am tras un pui de somn de 2 ore jumate si am fost fresh dupa si am facut ce-am zis mai sus. M-am culcat la 4.30 dimineata, dupa o noapte de distractie maxima, alaturi de Papa, Ciulea, Lili, Alexandra, Mihai, Yoncy, Nicoleta, Alex si toti ceilalti. Traseul transalpina de duminica a fost absolut fabulos! Sa nu uitam ca despre traseul transalpina a fost evenimentul, nu? Privelisti de neuitat, opriri cu mare haz, am luat pranzul cu totii si a fost fantastic.

    Alex si Nico nu au SRL de organizare evenimente, din ce stiu eu. Sper ca au invatat ceva din treaba asta, insa eu salut efortul lor din orice unghi si le multumesc maxim pentru ocazia de a mai intari comunitatea de bloggeri (eu vreau sa cred ca asta s-a intamplat).

    La final de comentariu, am o intrebare pentru tine: ai incercat sa stai de vorba cu Alex si Nico si sa le recomanzi ce si cum?

    Multumesc mult

    Reply
    • Andra Zaharia
      Jul 18, 2011 - 02:18 PM

      Laurentiu, sa stii ca am vorbit cu Nico si cu Alex, le-am spus parerea mea chiar de sambata de la pranz si duminica la fel. Articolul meu nu este o critica personala, ci cuprinde o serie de recomandari care sa ne fie tuturor de folos in situatii asemanatoare, fiindca oricare dintre noi s-ar putea confrunta cu o asemenea situatie. Apreciez comentariul tau si sunt sigura ca data viitoare va fi mai bine.

      Reply
      • Laurentiu Horubet
        Jul 18, 2011 - 02:26 PM

        OK. Foarte fain. Chiar nu vroiam sa cred ca esti haterita :).

        Cu siguranta, urmatorul eveniment va iesi mai bine, insa tin sa subliniez ca si asta fu tare.

        Danke, Andra, pentru raspuns.

        Reply
  14. mihaiteo
    Jul 18, 2011 - 02:16 PM

    @Corina putem sa discutam cu zilele despre ideea de limbaj diferit in online si in offline. Eu nu sunt de acord cu asta, cum nu sunt nici de acord cu faptul ca modul meu de exprimare (folosind sfecla) dauneaza si trage tara asta in jos.

    Nu e corect sa avem toti masti cand scriem in online? Am injurat eu si am zis ca ma doare (doamne fereste) nu afecteaza copii. Ei sunt afectati din alte foarte multe directii (TV, Media, Anturaj etc).

    Eu sunt un nimeni in online, am cativa follow-ersi pe twitter, cativa prieteni pe facebook, un blog cu 5 articole si un site in constructie de un an. Majoritatea ma cunosc si stiu cum sunt si cine sunt.

    In legatura cu evolutia si trasul tarii in jos aici iar abordam un subiect despre care putem discuta cu zilele :). Eu urasc oamenii care uita de unde au plecat care dupa parerea mea ei trag tara in jos. In 2.0 este identic, si tu cred ca stii mai bine. Ma bucur ca te-ai bagat in discutie ca nu stiam de site-ul tau de turism si chiar cautam ceva de genu :))

    Andra o obs care nu are legatura cu tot de mai sus: vezi ca mie nu imi merge abonarea pe mail la comentarii, tot bifez ala si nimic 🙂

    Reply
    • Andra Zaharia
      Jul 18, 2011 - 02:20 PM

      Cred ca e o problema cu plugin-ul, care nu mai e compatibil cu versiunea de WordPress. O sa pun altul. Mersi de observatie!

      Reply
  15. Dragoș Asaftei
    Jul 18, 2011 - 03:21 PM

    Oke! Cu ce a greșit Andra că și-a exprimat punctul de vedere? Că a spus unele lucruri? Nu Andra e de vină că a scris acest articol. 🙂

    Reply
  16. Bloghita
    Jul 18, 2011 - 03:56 PM

    Eu n-am inteles un lucru: Daca eu nu sar de cur in sus si am inteles ca nu poti multumi pe toata lumea… voi?
    E ok, e normal sa fie si pareri contra. Ca sunt formulate asa, aia e. E ok!

    Multumesc! 🙂

    Reply
  17. pheonix
    Jul 18, 2011 - 04:49 PM

    Am participat si eu la o intalnire de grup, la MyMini Days. Am fost tot cam 50 de oameni, insa a iesit super. Uite aici detalii http://pheonix-blog.blogspot.com/2011/06/mymini-days-2011.html.
    Noi ne-am dat intalnire direct la locatia de cazare, si fiecare a ajuns cand a putut, deci n-au existat problemele cu drumul lung si mersul in coloana.
    Ideea e ca poate sa iese si bine, dar depinde si de organizare si de cooperarea participantilor

    Reply
  18. icsulescu
    Jul 18, 2011 - 08:11 PM

    Daca eu mi-am dat seama ce oameni merg din stadiul de proiect (vazandu-i ce comentarii faceau) mi-ati zis ca’s hater 😀
    Imi pare rau sa va spun “v-am zis eu” da’ era de asteptat cand pleci cu “individualisti”.
    Oricum e de invatat pt data viitoare. Bloghita e de apreciat ca a avut curajul sa plece la drum cu voi si pt efortul de a incerca sa faca ceva. Vina e a voastra a tuturor (sa nu zic a echipei ca nu prea stiti ce e aia-Laurentiu Horubet, remember me?)

    Reply
  19. cm
    Jul 24, 2011 - 05:48 PM

    Andra, esti una din cele mai profi persoane de client service din social media, insa acest post mi-a lasat un gust amar.

    Un astfel de feedback nu se da pe blog, pare un fel de razbunare sau ca vrei sa le faci rau celor care au organizat evenimentul.

    Sunt multe alte moduri prin care puteai reflecta evenimentul pe blog si de asemenea puteai trimite aceste randuri pe mail organizatorilor in loc sa le transformi intr-un post.

    Eu cred ca Transalpina e unul din cele mai frumoase proiecte din blogosfera de anul acesta, cel putin pentru ca nu a fost pornit din Bucuresti. Si asta este este cu adevarat o realizare. Nu am participat, dar am vazut inainte de incepere mult entuziasm.

    Toate lucrurile mai mare sau mai mici s-au facut cu entuziasm in blogosfera. Postul tau e cumva moartea entuziasmului. Pacat.

    Reply
    • Andra Zaharia
      Jul 24, 2011 - 07:12 PM

      Cristi, imi pare rau ca ai perceput postul asa. Nu a fost scris la nervi, ci dupa ceva timp de reflectie. Am vorbit cu organizatorii inca de cand lucrurile au inceput sa nu mi se para ok si le-am spus parerea mea si sfaturile mele. Cu toate astea, am semnalat, la nivel general, cateva guidelines care cred ca pot fi oricui de ajutor.
      Nu e deloc moartea entuziasmului, ci o dorinta de a fi mai constienti si constiinciosi atunci cand ne implicam intr-un proiect. O tentativa de responsabilizare, daca vrei sa o numesc asa.

      Reply
  20. Gospodina
    Jul 25, 2011 - 11:09 AM

    Andra, parerile tale negativiste au avut ca scop prinderea mai multor comentarii?:)
    Uite si parerea mea aici : http://goo.gl/1fmtm

    Reply
    • Andra Zaharia
      Jul 25, 2011 - 11:10 AM

      Deloc. Pur si simplu au avut ca scop o responsabilizare a oamenilor implicati in proiecte si campanii sponsorizate.

      Reply
  21. Gospodina
    Jul 25, 2011 - 12:58 PM

    Andra, nu am avut timp si rabdare sa citesc toate comentariile cap coada si cred ca o sa repet ce au spus si alti.
    Sa nu uitam cu Bloghita si Nico sunt tineri si mai au de invatat, insa trebuie sa apreciem efortul lor de a controla o masa de oameni haotici care cred ca li se cuvine totul. Data viitoare stiu ce au de facut ca sa iasa totul perfect. Nu trebuie sa ii descurajam deloc, ba chiar sa le multumim ca au avut curajul sa se “bage” intr-un astfel de proiect. Intradevar, au fost mici probleme, dar zambetul lor (bloghita si nico) te faceau sa uiti de ele. Entuziasmul lor, optimismul lor si speranta ca totul se va termina cu bine, au iesit in evidenta si ne-au facut sa uitam de tot ce era “negru”.
    Asteptarile tale au fost mult prea ridicate pentru pregatirea lor si ma asteptam de la tine sa le tolerezi “nepregatirea”. Traseul – din cate imi amintesc ai venit cu o masina personala, clar puteai sa mergi direct Rm. Valcea cum au facut-o multi. Traseul pe Valea Oltului a fost f rezonabil chiar daca am stat cele 12 min la stop cand am fost nevoiti sa mergem pe un singur sens (nu Bloghita sau Nico sunt de vina pentru neasfaltarea soselelor).
    Legat de soferi, fiecare are stilul lui de condus si si-au asumat raspunderea pentru viata persoanelor din masina, sau pentru masina primita de la Dacia. Nu se poate merge in coloana pe un DN cu o singura banda.
    Eu le mai multumesc inca o data lui BloGhita si Nico pentru cat au putut sa faca si binenteles sponsorilor care ne-a dat posibilitatea sa ne mai intalnim si offline.
    Data viitoare asteptam din partea ta o organizare perfecta! (cu siguranta se vor gasi 3 parliti care sa comenteze).

    Reply

Trackbacks/Pingbacks

  1. (Se) merită să (te) rişti? « Un blog intr-un pahar cu apa
  2. #transalpina – un week-end frumos — Obisnuit.eu
  3. Cum monitorizezi o campanie pe bloguri | Andra Zaharia

Leave a Comment

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.