Ce ma astept sa primesc de la un magazin de e-commerce

Prea bine nu-mi amintesc prima experiență de e-commerce, însă știu sigur că eram fascinată de posibilitățile pe care le comporta un magazin online. Dacă nu mă înșel, prima comandă online a fost chiar de pe Amazon.com, care rămâne etalonul de magazin online din toate punctele de vedere.

Având acest ideal în minte, dar păstrând proporțiile, am făcut o listă cu ce mi-aș dori să ofere un magazin de e-commerce pentru a mă păstra drept client:
– plată cu cardul securizată
– posibilitatea de a cumpăra atât printr-un cont de client, cât și fără
– condiții transparente și bine explicate de returnare a produselor (deși nu mi s-a întâmplat niciodată până acum)
– factură și garanție online
– promoții periodice (sunt vinovată că cedez deseori când sunt reduceri la cărți pe Elefant.ro)
– detalii despre livrare comunicate prompt, după achiziție (aici exemplu pozitiv este eMag)
– livrare în termenul anunțat
– detalii clare despre costurile livrării
– deschiderea coletului la livrare e un plus
– call center pentru clienți 24/7 sau pe o perioadă cât mai extinsă
– client service realizat pe toate canalele disponibile (telefon, email, social media)
– prezență activă în social media pentru eventualele probleme.

Deși aceste dorințe pot părea perfect justificate, în spatele lor se află o mulțime de oameni care fac ca lucrurile să funcționeze, iar noi să comandăm produsele dorite în 3 minute și să le primim a doua zi. Bunicii noștri nici nu s-ar fi gândit la un asemenea confort!

Pentru cei interesați de zona de e-commerce sau implicați direct în această activitate există GPeC Summit 2015, o oportunitate extraordinară pentru a învăța despre optimizarea conversiilor, Google Analytics, retargeting, testare, viitorul marketingului în e-commerce și multe altele!

Înscrierile la GPeC Summit se încheie pe astăzi, 4 Mai 2015, ora 23:59. Prețul unui bilet de acces pentru toate cele 3 zile de eveniment este de 207 EUR (TVA inclus).

La eveniment îi veți putea întâlni și asculta pe: Neil Patel, Chris Goward(CEO WiderFunnel), Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert), Ivan Mazour (CEO Ometria), Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert), Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor), Yauhen Khutarniuk (Head of SEO Link-Assistant) sau Matt Komorowski (Head of Sales PayPal CEE), iar lista continuă!

Sunt sigură că va fi o experiență extraordinară, așa că vă recomand să profitați de ultimele 3 ori în care vă puteți cumpăra bilet!

Leave a Comment

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.