GPeC Summit: 15-16 noiembrie 2016 (a mai rămas doar o lună!)

Noiembrie e luna mea preferată nu doar fiindcă e ziua mea și-a jumătății mele, ci și fiindcă cele mai valoroase evenimente au loc în aceste 30 de zile.

GPeC Summit e sus de tot în topul meu personal, iar acum c-au început să dezvăluie ce va urma, nu pot să nu dau veștile mai departe.

All Day Bryan Eisenberg

Unul dintre regretele pe care le am când merg la un eveniment cu invitați extrordinari e că timpul nu ne permite nouă, participanților, să le pune mai multe întrebări și să-i ascultăm pe îndelete. Dar echipa GPeC ne-a îndeplinit și dorința asta!

professional_speaker_bryan_eisenberg_fPrin urmare, pe 16 Noiembrie 2016 va fi “GPeC All Day Bryan Eisenberg”, un eveniment special în care Brian va povesti din experiența sa în UX toată ziua și va răspunde întrebărilor din public. So. Much. WIN!

Bryan Eisenberg este co-fondator IdealSpot, autor a 3 cărți ce au devenit New York Times bestsellers (“Call to Action”, “Waiting For Your Cat to Bark?” and “Always Be Testing”) și co-fondator al Digital Analytics Association, printre alte roluri.

Brian face online marketing de aproape 20 de ani, iar experiența sa a fost apreciată și premiată de nenumărate ori de-a lungul timpului. Faptul că s-a adaptat atât de bine schimbărilor din ultimii 20 de ani în tot ce înseamnă business și marketing online ne arată că avem o mulțime de învățat de la el.

Abia aștept să-i adresez întrebările mele despre content marketing și conversion rate optimization și să învăț cât mai multe despre UX și alte zone ce țin de online marketing!

Talia Wolf vine la GPeC Summit!

A doua veste de la GPeC a venit pe neașteptate, la începutul săptămânii trecute: experta în CRO Talia Wolf va fi unul dintre invitații de anul acesta!

talia-wolfTalia are peste 10 ani de experiență în CRO, creșterea business-urilor din zona de e-commerce și marketing online. Specialitatea ta sunt strategiile de optimizare, îmbunătățirea user journeys și targeting-ul emoțional și comportamental.

Talia a vorbit cam la toate conferințele relevante și faimoase din online marketing: cele organizate de Google și Unbounce, la MozCon, Opticon, GMIC, CXL live, Search Love, Conversion Conference, Learn Inbound și multe altele.

Așadar, cred că e timpul să începem să ne pregătim întrebările, fiindcă vom avea de la cine să primim răspunsuri relevante.

În următoarele 10 zile mai poți profita de oferta early bird: 79 eur + TVA pentru ambele zile ale summitului.

Din experiența personală, așa cum susțin de prima dată când am fost la eveniment, GPeC e una dintre cele mai bune investiții pe care o poți face pentru formarea voastră ca specialiști în online marketing. Faptul că am avut onoarea de a lua interviuri speaker-ilor la ediția din mai a fost o oportunitate extraordinară de a-mi cunoaște eroii (David Darmain, Brian Dean etc.).

Așa că nu mai rămâne de spus decât un singur lucru: GPeC Summit, here I come! 😀

Leave a Comment