#OpenYourCity: locuri frumoase din Cluj, Sibiu si Alba Iulia

Am adunat o mulțime de povești cât am fost la Untold Festival și apoi în vacanță prin țară, așa că vine vremea să le adun și să le las aici, în caz că vreodată căutați recomandări de locuri frumoase de văzut.

Pentru mine, o parte relativ importantă dintr-un concediu e să poposesc în locuri în care mă simt în largul meu, primitoare, cu oameni de calitate. Și-am avut noroc din plin în vacanța asta să ajungem exact unde trebuie!

În Cluj, cât am fost la festival, am mâncat la Marty’s Boulevard, unde știam deja că se mănâncă bine.

De data aceasta nu doar că am găsit feluri de mâncare diverse și perfect gătite, ci am găsit și loc, spre surprinderea mea. Mă așteptam să fie plin în perioada festivalului, însă era la fel de liniște ca de obicei, deși peste 80% dintre mese ocupate.

This places totally rules! Eating in #Cluj, part 1.

Penny enchilada. Eating in #Cluj

Nici nu știu ce să vă recomand să încercați la Marty’s, fiindcă totul e de-li-cios! De la burgeri la paste, la aperitive (the garlic bread is to die for!) sau deserturi, toate sunt extraordinar de bune! Smoothie-urile și limonadele de toate felurile sunt și ele minunate, iar porțiile sunt uriașe. Am plecat rostologindu-ne de acolo, dar a meritat din plin. 😀 You gotta cut loose once in a while!

Cheesy deliciousness! Eating in #Cluj

A photo posted by Andra Zaharia (@andrazaharia) on

Îmi place tare mult că atmosfera e relaxată, că e mereu liniște și că Marty’s nu e un loc pretențios. Varietatea meniului e încă un punct forte, mai ales că preparatele sunt cu adevărat gustoase, ceea ce rar se întâmplă în locurile cu meniuri atât de stufoase.

This places totally rules! Eating in #Cluj, part 1.

Când ajungeți în Cluj, neapărat să treceți pe acolo! O să vă bucurați că ați făcut-o. 😉 N-am mâncat atât de bine nicăieri în București până acum.

Un alt loc pe care l-am încercat a fost Euphoria Biergarten, unde am mâncat o porție de paste cu somon minunată! De fapt, am reușit să mănânc doar jumătate din ea, fiindcă era uriașă. Cred că la Cluj se consumă mai multă energie, fiindcă altfel nu-mi explic cantitățile. 🙂

Un pic mai spre sud, în Sibiu, prietenii noștri ne-au dus la Benjamin Steakhouse & Bar, pe care îl găsiți pe lângă Muzeul Național Brukenthal. Am avut acolo o cină excelentă, cu piese country de calitate pe fundal.

Am mers pe recomandarea prietenilor și am comandat o porție de coaste, însă și burgerul a fost lăudat. Coastele au fost super fragede, sosul bun, ușor afumat, iar salata răcoroasă.

When in Sibiu, go to Benjamin steakhouse. The ribs are awesome! #sibiu #travel

A photo posted by Andra Zaharia (@andrazaharia) on

Îmi pare rău că nu am făcut poze acolo, fiindcă restaurantul e decorat cu gust și există inclusiv un loc de joacă pentru copii, motiv pentru care am văzut și multe familii acolo. Mai trecem pe acolo când ajungem data viitoare în Sibiu!

În Alba Iulia tot pe mâna prietenilor am mers, că tare-i bine să te întâlnești cu oameni dragi pe oriunde ai călători. Anne ne-a dus să mâncăm la un restaurant numit La Maison de Caroline, care am aflat apoi că are și locuri de cazare, în caz că vă doriți și așa ceva.

Dacă hotelul e pe măsura restaurantului, atunci cu siguranță e o alegere bună. Ne-am delectat cu tocăniță de vițel, paste și pui – toate bine gătite și servite cu discreție. Anne, mulțumim de îndrumare – am plecat bucuroși și de acolo! 🙂

Desigur, după masă e tare bună o plimbare, iar prin Cetatea Alba Iulia Carolina poți să mergi la pas kilometri întregi. Deși erau 54576523 de grade afară, n-a contat. E prea frumos acel loc ca să nu te rupi de lume și să ajungi mai aproape de alte vremuri.

Alba Iulia Carolina, nice to see you again! #romaniamagica #travel

A photo posted by Andra Zaharia (@andrazaharia) on

Prin orașele din toată țara stau ascunse locuri în care să găsești o masă caldă, răcoare sau unde să-ți adun prietenii. Iar dacă-ți place să faci recomandări bune, strânge-le și în aplicația Heineken #openyourcity! Poți deveni ambasadorul orașului tău sau poți trăi experiența Open Your City în alte două orașe.

Tu ce loc interesant ai descoperit vara asta?

Sursa foto featured: Radu Bercan / Shutterstock.com

7 Responses

1. Ciprian
    Aug 16, 2015 - 04:39 PM

La Maison de Caroline are si conditiii de cazare impecabile. Am stat acolo o noapte si mi-a placut la nebunie. Paturile sunt incredibil de confortabile si conditiile generale sunt mult mai bune decat la un hotel.

Aug 16, 2015 - 04:42 PM

Ce ma bucur sa aud asta! Clar data viitoare innoptam acolo! 😀

• anne
        Aug 17, 2015 - 12:26 AM

Va astept cu drag si dor!

Aug 17, 2015 - 08:40 AM

Vorba lui Arnold: we’ll be back!

2. Cris
    Aug 16, 2015 - 07:28 PM

Si la Pub13 Medieval care se afla la intrarea in cetatea Alba Carolina au mancare buna, iar decorul te duce intr-o alta lume.

Aug 17, 2015 - 08:39 AM

Am auzit de el. Imi trebuiau mai multe zile de concediu ca sa apuc sa vad tot. 😀 Dar am destule motive sa revin in locurile astea speciale. Multumesc pentru recomandare!

3. Ana Maria Por
    Aug 17, 2015 - 08:59 AM

Mai aveti multe de descoperit in Sibiu. Va asteptam!